måndag 28 maj 2007

Köket

Här har det hänt mycket sen vi sist uppdaterade, i fredags så var ju Maria och hennes syster med pojkvän här. Vi plockade ihop alla valparna och gick ut på gräset med dem, var så himla kul att få visa upp dem allihopa. Tror att Maria blev rätt så förtjust i Jason och det förstår jag han är en underbart go kille. När de hade åkt hem så kom det valpköpare från Katrineholm hit för att titta på valp och när de åkte hem så hade de fastnat för Prue så hon ska flytta till Katrineholm. När jag sen öppnade min mail så hade den familj i Stockholm skickat ett mail där de undrade om Phoebe fortfarande fanns kvar och det gjorde hon ju så de kommer i morgon och tittar på henne.
I lördags så packade vi in alla hundarna i bilen och åkte till mina föräldrar i Stavsjö, tyckte det var dags för dem att börja åka lite bil så de vänjer sig vid det. Väl där så fick de vara på gräsmattan och busa i det sköna vädret. Deras hund Filippa tittade på dem sen så gick hon igen.
I går så plockade jag ut alla köksmöbler och ställde dem i vardagsrummet, sen så gjorde jag en stor valphage i köket i stället. Nu har de massor med plats där de kan leka säkert, så slipper de stå och skrika för att komma ut. Det blev jättebra för dem, mindre bra för oss men det funkar. Har lagt in lite nya bilder i galleriet.

Inga kommentarer: