söndag 13 maj 2007

1 Månad

I dag fyller valparna en månad, i morse så skällde en av dem när jag kom hem. Sen när jag började prata med dem så kom allihopa framrusande till kanten och skrek: hej ser du oss vi är hungriga. Nu äter de verkligen när de får mat allihopa, förut så kunde en del av dem bara smaka lite men nu har det ändrats. I går när jag skulle byta tidningar och fällar i valplådan så satte jag dem i en hundsäng utanför men den låga kanten inåt mot bokhyllan för att de inte skulle ta sig ut, men tji fick jag de tog sig ut allihopa. Det var så spännande att komma ut på golvet, de gick verkligen på upptäcksfärd. Vi satte oss hos dem på golvet det var så mysigt, de busade och kollade tills de allihopa var så trötta att de somnade. Tog några bilder som ni kan se i galleriet. För att se 4 veckors korten kan ni klicka HÄR.

Inga kommentarer: