onsdag 2 maj 2007

19 Dagar

Vad fort tiden går, nu är valparna snart 3 veckor. Nu har de varit nyfikna på Fannys mat i ett par dar, men i morse när hon fick sin mat så var det tre valpar som jag riktigt fick ta bort ett par gånger. Så när Fanny var klar så blötte jag upp lite valpfoder till valparna med och sen mosade jag det, man ska ju ge dem mat när de är tre veckor men nu känd jag att de var mogna fast det är egentligen två dagar kvar. Jag fick ta lite foder på fingret och ge var och en ett litet smakprov sen åt de allihopa med god aptit. Det slutade med att jag fick lägga ut maten på handduken i stället för på tallriken så att alla skulle komma åt, så det var verkligen en hit med lite fast föda. De var så gulliga när de åt, tog en massa bilder som ligger i galleriet och även en liten film som också ligger där. Där ligger en del bilder på när Gizmo och Buffy hälsar ordentligt för första gången, han är så himla försiktig. När Buffy kröp in till magen på honom så lyfte ha till och med på benet, så att han inte skulle klämma henne. De var så himla söta ihop, min vackra kille och hans vackra dotter.

Inga kommentarer: