måndag 16 april 2007

3 Dagar

Dom är så himla söta kan bara sitta och titta på dem, höjdpunkten är när jag ska väga dem för då får jag hålla i dem en stund. Vill ju störa så lite som möjligt. Fanny har nu börjat att gå ur valplådan en kort sväng när alla sover, men det är ut och kolla vad vi gör sen in igen. Hon är väldigt orolig att vi ska ta valparna för de är hennes. Hon morrar något fruktansvärt när jag kommer in och ska ta i henne, hon är nog rädd att jag ska tvinga ut henne. Men så fort hon kommer ur lådan så går det bra, då blir hon glad och följer med ut och gör vad hon ska sen snabbt in igen. Fast om jag tar i valparna så morrar hon inte bara kollar vad jag ska göra. Alla valpar mår bra och går upp i vikt ordentligt de går upp ca 30-40g per dag. Fanny har haft lite feber efter valpningen, men den har vänt nu så det är skönt.

Inga kommentarer: