tisdag 24 april 2007

11 Dagar

I dag när jag vägde de små korvarna så upptäckte jag hur långa klorna var på alla valpar, så det blev det största projektet idag. De är ju så putte små klorna på dem och man är ju rädd att klippa fel, men jag har ju klippt så mycket klor i mitt liv på både katter och hundar så det gick bra på allihop. Jag använde mig av en vanlig nageltång för det är lättast att se vad man gör. Har också tittat noga på allihopa om någon kunde tänka sig att börja att öppna sina ögon, men icke inte den allra minsta lilla springa syntes. Får se om det händer något i morgon. Lilla Piper sår är nog mera som en skorpa som håller på att släppa, men eftersom det är så stor yta och den sitter inbäddad i pälsen är det jättesvårt att få bort det är nästan som kåda. Sätter in en bild nedan så ni förstår hur stort område som det handlar om.

Inga kommentarer: