torsdag 14 juni 2007

Prue

I går så åkte Prue till sin nya familj, hon ska bo i Katrineholm. Så nu är det bara fyra vild battar kvar här hemma. De bor nu i hela lägenheten sen ett par dagar för om vi skulle ha en chans att sova så kunde man inte ha dem instängda längre för de skrek då något fruktansvärt. Men efter lite valpsäkring så funkar det bra att ha dem i lägenheten. De har blivit så himla medvetna om saker nu, de hör direkt när jag kommer hem, eller om jag bara pratar utanför när fönstret är öppet. Likadant när jag gör mat åt dem då står de allihopa och hoppar kring benen på mig för att få.
Eftersom jag har fått ett återbud på Phoebe så funderar jag nu på om jag ska sätta ut henne på foder i stället. Om jag hittar någon bra familj vill säga, är ju lite kräsen om vem de kommer till. Då kan jag ju ta en kull valpar på henne med om jag vill. Nu har jag äntligen fått ut 8 Veckorskorten med dem kan ni se HÄR.

Inga kommentarer: